In interior cockpit-ul este orientat spre sofer, asa cum deja Mazda a obisnuit publicul iar materialele sunt placute la atingere si de calitate.
Dimensiunile masinii, care poseda un ampatament de 2830 de mm, asigura un spatiu interior generos, mai mare decat in cazul generatiei anterioare, iar jantele de 19 inci armonizeaza linia exterioara.
Pachetul de dotari include un display color cu ecran tactil si centrul de comanda HMI (Human Machine Interface), in cadrul caruia functiile multimedia sunt controlate prin intermediul unui buton rotativ pozitionat intre scaunele din fata.
Noua Mazda6 este primul model care introduce sistemul de franare regenerativa “i-Eloop”. Consumul de combustibil este redus si de sistemul “i-stop”, precum si de tehnologia “single-nanotechnology” folosita pentru tratarea noxelor.
Sistemele de siguranta activa Mazda care vor echipa optional noua limuzina includ controlul fazei lungi (HBC), asistenta la plecare din rampa (HLA), sistemul de semnalizare a franarii bruste (ESS), sistemul de monitorizare a “unghiului mort” (RVM), sistemul de avertizare la depasirea neprevazuta a liniilor de delimitare a sensului de mers (LDWS) precum si asistentul inteligent de oras (SCBS) care franeaza automat la viteze sub 30 de km/h daca sesizeaza un posibil impact.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: