PRE-SAFE si THERMATIC
La interior, cele doua culori noi (maro coniac si bej Sahara) dau un plus de rafinament prin contrastul cu tapiteria neagra a plafonului. Sistemul de climatizare THERMATIC, ale carui comenzi au fost revizuite, face parte din dotarea standard. Sistemul PRE-SAFE, ale carui reflexe raspund inainte de coliziune, prin activarea unor masuri de protectie pentru sofer si pasagerul din fata, cat si sistemul pentru cap NECK-PRO, fac parte si ele din dotarea standard, a comunicat Daimler Chrysler. De altfel, Clasa E a trebuit sa treaca prin 330 de crash-teste, pentru a se vedea ce imbunatatiri sunt necesare pentru cresterea nivelului de siguranta. Pentru prima oara, la Clasa E exista faruri adaptabile la conditiile de vreme, la fel cum, pentru prima data, Mercedes foloseste, la Clasa E, tehnologia LED pentru luminile de parcare.
E 220 CDI dispune de 170 CP si 400 Nm, cu 14%, respectiv 18% mai mult decat modelul precedent, in conditiile in care consumul a ramas la acelasi nivel. Noul motor diesel de pe E 320 CDI are 224 CP si 540 Nm.
De la 0 la 100 km/h in 5,3 secunde
Motoarele pe benzina sunt in 4 si 8 cilindri. Cel in 4 cilindri de la E 200 KOMPRESSOR are cu 12,5% mai multa putere fata de generatia anterioara - 184 CP si 250 Nm. De la jumatatea acestui an, oferta de motoare pentru Clasa E se va imbogati cu un nou propulsor in 8 cilindri, de 5,5 litri si 388 CP, imprumutat de la Clasa S. In comparatie cu anteriorul V8, noul motor are cu 26% mai multa putere. Noul E 500 atinge performantele unei masini sport: de la 0 la 100 km/h in 5,3 secunde, cu 0,7 secunde mai repede decat vechiul E 500. In fine, noul E 63 AMG are un motor aspirat V8 cu o putere de 514 CP si un cuplu maxim de 630 Nm, fiind cea mai puternica versiune din Clasa E de pana acum.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: