„I-See este un pachet software pentru transmisia I-Shift. Acesta stocheaza informatii despre dealuri, pe masura ce acestea sunt parcurse de autocamion. Data urmatoare cand autocamionul se deplaseaza pe acelasi traseu, I-See actioneaza acceleratia, schimbatorul de viteze si franele pentru a asigura o deplasare cat mai economica posibil”, explica Claes Nilsson, presedinte Volvo Truck Corporation.

Anul viitor in toamna va fi lansat Volvo I-Torque Euro 6 ce ofera un consum de combustibil si mai mic.

„Volvo I-Torque reduce consumul de combustibil cu pana la 4 procente. Impreuna cu I-See si alte imbunatatiri minore, rezultatul este un consum de combustibil care scade cu pana la 10 procente. Aceasta corespunde unui volum de 4.100 de litri de combustibil pe an pentru un autocamion cu utilizare medie”, potrivit lui Nilsson.

Citeste si:

Volvo FH are o structura complet noua a cabinei, o zona vitrata mai mare, oglinzi retrovizoare mai inguste si volanul cu functie de inclinare. Manetele si comenzile sunt aranjate in ordinea prioritatii astfel incat cele mai importante sa fie si cele mai apropiate de sofer.

Stalpii fata aproape verticali aduc in cabina un spatiu suplimentar de un metru cub, o crestere cu 300 de litri a capacitatii de depozitare la bord.

Volvo Trucks are o retea globala de 2.300 de dealeri, in peste 140 de tari. Camioanele Volvo sunt asamblate in 16 tari pe glob. Anul trecut, peste 115.000 de camioane Volvo au fost livrate la nivel global.