Grupul Fiat trebuie sa dea explicatii referitoare la strategia de dezvoltare in Italia, potrivit ministrului Muncii Elsa Fornero, dupa ce constructorul auto a sugerat saptamana trecuta ca ar putea revizui activitatile in Italia din cauza crizei din Europa, relateaza AFP.
Fornero a cerut o "intalnire urgenta" cu directorul general al Fiat, Sergio Marchionne, in urma anuntului grupului ca se asteapta sa intoarca pagina unui concept numit "Fabbrica Italia" si ca va dezvalui o noua strategie la sfarsitul lunii octombrie, scrie Mediafax.

"Guvernul nu isi poate impune vointa intr-o companie privata. Nu putem convoca un administrator de companie la minister. Dar ii cerem un angajament precis, sa ne spuna la ce sa ne asteptam ca se va modifica in programul Fabbrica Italia", a afirmat Fornero intr-un interviu pentru La Repubblica.

Fornero a adaugat ca Marchionne nu se poate eschiva.

"El este dator nu numai guvernului si actionarilor, dar si tuturor angajatilor Fiat si miilor de familii care traiesc de pe urma Fiat. El este dator Italiei", a insistat ministrul.

Fiat a atras un val de critici si cereri de clarificari, incepand de joia trecuta, cand a anuntat ca se va distanta de programul "Fabbrica Italia" din cauza crizei profunde de pe piata auto.

Conceptul, lansat in 2010, prevede investitii de 20 de miliarde de euro si un nivel al productiei de 1,4 milioane de vehicule in Italia, in 2014.

"Lucrurile s-au schimbat profund din aprilie 2010. Piata auto europeana a intrat intr-o criza grava, iar cea din Italia a ajuns la nivelul anilor ’70. Este din acest motiv imposibil sa ne referim la un proiect de acum doi ani si jumatate", a explicat Fiat intr-un comunicat.

Grupul a subliniat ca prioritatea sa este "sa creasca si sa devina mai competitiv, fara sa se uite importanta Italiei si a Europei".

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri