Suspendarea a fost decisa dupa ce casa de avocatura Bostina si Asociatii a contestat documentatia emisa de Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR) pentru atribuirea contractului de achizitie publica avand ca obiect furnizarea de servicii de asistenta juridica pentru reprezentarea CNADNR in instantele arbitrale si de judecata in vederea solutionarii disputelor si litigiilor din cadrul contractului de proiectare si executie a tronsonului de autostrada Cernavoda-Medgidia.

"Am depus contestatia pentru ca, pe de o parte, caietul de sarcini contine prevederi nelegale si discriminatorii, de natura a restrictiona accesul operatorilor economici interesati la procedura de achizitie publica, ceea ce, pe de alta parte, aduce atingeri grave principiilor care guverneaza modalitatea de atribuire a contractelor de achizitie publica", a declarat, intr-un comunicat, avocatul coordonator Doru Catalin Bostina.

CNSC a admis cererea casei de avocatura de a suspenda procedura de atribuire, in stadiul in care se afla, pana la solutionarea cauzei.

Citeste si:

Tronsonul Cernavoda-Medgidia al Autostrazii Soarelui a fost deschis in luna iulie, circulandu-se insa pe o singura banda pe sens, in regim de drum national.

Dupa ce Ministerul Transporturilor si Infrastructurii a reziliat anul trecut contractul cu firma Colas, cea care ar fi trebuit sa realizeze tronsonul de autostrada Cernavoda - Medgidia, a fost organizata o noua licitatie castigata de consortiul Astaldi - Max Boegl, acelasi care lucreaza si la tronsonul Medgidia - Constanta. Semnarea contractului a avut loc in 21 septembrie 2011, iar in 7 octombrie au inceput lucrarile. Cei 20,5 kilometri din acest tronson urmeaza sa fie finalizati complet in ianuarie 2013.

La sfarsitul lunii iulie 2011 au fost inaugurati 21 de kilometri din autostrada, de la Murfatlar la Constanta, iar timp de doua luni circulatia s-a desfasurat pe o singura cale pana la finalul lui septembrie, cand a fost data circulatiei si cealalta cale.