De la Cayenne Turbo preia combinatia de suspensie pneumatica si controlul activ al amortizoarelor PASM. De asemenea, dispune de sistemul de Control Dinamic al Sasiului Porsche (Porsche Dynamic Chassis Control - PDCC), care creste stabilitatea in curbe, imbunatatind atat agilitatea masinii, cat si confortul pasagerilor.
Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), care se regaseste de asemenea in dotarile standard, imbunatateste tractiunea si ofera mai multa agilitate in orice situatie de condus. Noul Cayenne Turbo S este, de asemenea, echipat standard cu pachetul Sport Chrono.
Numeroase elemente exterioare, precum gurile de admisie a aerului, carcasele farurilor si oglinzilor sunt vopsite in negru lucios. Jantele standard de tip 21-inch 911 Turbo II cu sigla Porsche colorata au fost create exclusiv pentru Cayenne Turbo S, suprafata interioara fiind vopsita in negru lucios.
Pentru interior, designerii de la Porsche au creat pachetele de piele bi-colore in nuante noi, special pentru noul Cayenne Turbo S. Elementele de interior sunt disponibile in combinatiile negru/rosu Carrera sau negru/bej Luxor. Pachetele de piele bi-colora rezervate pentru noul model de top au fost extinse, adaugand cusaturi decorative in culorile contrastante Carrera rosu si bej Luxor.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: