Ford Motor va inchide trei fabrici, doua in Marea Britanie si una in Belgia, iar in Romania are planuri mari, mizand pe capacitate maxima, cu o singura conditie: dezvoltarea infrastructurii.
Ambasadorul SUA in Romania, Mark Gitenstein, a declarat la Craiova, dupa o vizita facuta impreuna cu premierul Victor Ponta, ca uzina Ford are nevoie de infrastructura bine pusa la punct pentru a produce la capacitate maxima.

Gitenstein a vizitat fabrica Ford impreuna cu premierul Victor Ponta, pe tot parcursul vizitei cei doi fiind insotiti de catre vicepresedintele pentru Afaceri Guvernamentale, Juridice si de Mediu al Ford Europa, Wolfgang Schneider, transmite Mediafax.

Ambasadorul SUA la Bucuresti s-a aflat la cea de-a treia vizita la fabrica din Craiova si a subliniat ca Ford are nevoie de drumuri bune pentru ca masinile sa fie livrate la timp.

"Aceasta fabrica are capacitatea de a produce 1.000 de masini pe zi, la fel ca orice alta mare fabrica de acest tip din SUA. In aceasta idee insa, daca produci 1.000 de masini pe zi, trebuie sa poti si sa expediezi si sa livrezi 1.000 de masini pe zi si pentru asta este nevoie de infrastructura, iar acest lucru il vom discuta cu primul-ministru", a declarat Mark Gitenstein.

Ambasadorul SUA a evidentiat cooperarea romano-americana in acest domeniu.

"Este un bun exemplu pentru ceea ce companiile americane si romanesti pot sa faca impreuna. Avem trei mari companii americane care colaboreaza in acest parteneriat, nu numai Ford, ci si Johnson Controls si IXC care realizeaza diferite componente pentru autovehicule si exista 4.000 de angajati ai Ford in aceasta fabrica si alti 1.500-2.000 de angajati in cadrul furnizorilor si multi sunt americani", a spus Gitenstein.

Prezent la Craiova alaturi de ambasadorul SUA si de premierul Victor Ponta, vicepresedintele pentru Afaceri Guvernamentale, Juridice si de Mediu al Ford Europa, Wolfgang Schneider, a explicat strategia Ford pentru uzina de la Craiova.

"Aceasta este una dintre cele mai moderne si mai avansate fabrici pe care Ford le detine in Europa, iar strategia noastra a fost aceea de a produce cel mai modern autovehicul si cel mai modern motor in Romania si strategia a dat rezultate, pentru ca ne bucuram de o cerere foarte mare pentru B-MAX si de astazi demaram startul oficial al campaniei de vanzari in Romania" a declarat Wolfgang Schneider.

Acesta a completat spunand ca se va stabili nivelul productiei de B-MAX in functie de cerintele pietei si se va adapta pe parcurs.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri