Sedanul Model S al producatorului american de automobile electrice Tesla a fost desemnat "Masina anului 2013" de catre prestigioasa revista americana Motor Trend, invingand masini ale unor producatori mari precum BMW si Ford, relateaza Bloomberg.
Tesla Motors a fost infiintata in 2003 de un grup de ingineri intreprinzatori din Silicon Valley, hotarati sa demonstreze ca vehiculele electrice pot fi extraordinare, scrie Mediafax.

Automobilul Model S, cu un pret de pornire de 57.400 de dolari, a invins concurentii BMW Serie 3, Ford Fusion, Accord (Honda Motor) si Lexus GS (Toyota Motor).

Este pentru prima oara cand revista Motor Trend acorda acest premiu unui vehicul electric.

"Este o declaratie nu doar pentru segmentul sedanurilor de lux si cel al masinilor electrice, ci pentru ingineria americana in ansamblul ei. Prima masina propulsata cu alt carburant decat benzina, in istoria de 64 de ani a acestui premiu, trebuie sa fie speciala", a declarat Edward Loh, redactor sef al Motor Trend.

Producatorul de automobile din Palo Alto, California, denumit dupa inventatorul Nikola Tesla, face eforturi sa mareasca productia la fabrica din Fremont, chiar daca in septembrie a anuntat ca livrarile din 2012 nu vor atinge obiectivul de 5.000 de unitati.

Tesla a anuntat ca anul viitor va construi minim 20.000 de automobile Model S si va adauga vehiculul sport utilitar electric Model X in 2014.
Revista Motor Trend a fost infiintata in Statele Unite in 1949 si una dintre cele mai vechi creatii ale sale este premiul "Masina anului", care a fost acordat aproape fara intrerupere, prima oara unui model Cadillac, fiind considerat cea mai importanta distinctie din industria auto americana.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri