"Vanzarile din acest an ar putea fi in jurul a 950.000 de vehicule, poate 1,02 milioane", a declarat Arnaud Deboeuf, directorul programului low-cost care include modelele Logan, Sandero, Duster si Lodgy, scrie Mediafax.

Cresterea vanzarilor acestei game este limitata de doi factori, pe de o parte situatia iraniana, respectiv inasprirea sanctiunilor internationale care afecteaza productia grupului, si pe de alta parte, scaderea pietei europene, unde au loc 17,8% din vanzarile gamei.

In 2011, au fost vandute 813.000 de vehicule din programul Entry, sub marca Dacia sau Renault, iar cresterea a fost de peste 10%.

La sfarsitul lunii septembrie, vanzarile de vehicule low-cost ale grupului au atins 701.000 de unitati si au confirmat statutul gamei de "varf de lance" al Renault, reprezentand 36,4% din vanzarile din primele noua luni si marje de peste 6%.

In cazul modelului 4X4 Duster, marja operationala este de 12%-13%.

Citeste si:

Pentru 2013, Renault va miza pe continuarea internationalizarii gamei low-cost si pe succesul Duster, care ar putea fi in acest an cel mai bine vandut model din programul Entry.

Renault se bazeaza totodata pe noile modele Logan si Sandero.

Dacia a lansat marti noile versiuni Logan, Sandero si Sandero Stepway si pregateste inca trei noi modele, printre care un break si o camioneta.

Noul Logan este disponibil in Romania la preturi care pleaca de la 6.690 euro (TVA inclusa). Sandero si Sandero Stepway pot fi comandate la preturi pornind de la 6.990 euro, respectiv 10.800 euro, cu TVA inclusa.

Noul Logan este introdus la opt ani de la aparitia primului model, care a devenit emblematic pentu Dacia, iar Sandero vine la patru ani de la lansarea modelului.