Introdus pe piata locala a service-ului si retailului cu anvelope in al doilea trimestru al anului 2009, programul european de franciza Premio de la Goodyear numara in prezent 30 de magazine-service si o investitie initiala cumulata de aproape 12,5 milioane de euro.

"Lansarea Premio Proinvest a marcat atingerea unui numar de 30 de magazine-service Premio in reteaua noastra de franciza din Romania. (...) Dorim sa ne mentinem acest ritm de crestere, respectiv de 10 magazine-service pe an", a declarat intr-un comunicat Ovidiu Balan, directorul general pentru Romania si Bulgaria al Goodyear Dunlop Tires.

In Bulgaria, Goodyear Dunlop Tires Romania detine sase magazine-service in franciza Premio si intentioneaza sa extinda acest lant local cu trei unitati noi pe an.

"Piata de anvelope din Bulgaria este atipica si orientata, pe fondul situatiei financiare globale, catre anvelope de buget si service de tip express. Piata de turisme din aceasta tara se invarte in jurul sumei de un milion de unitati de anvelope, iar pe aceasta piata noi detinem un numar important de parteneriate strategice, orientate spre dezvoltare continua", a precizat Balan.

Dupa dezvoltarea pietelor din Romania si Bulgaria sub administratia comuna a Goodyear Dunlop Tires Romania, in luna septembrie s-a incheiat primul parteneriat pentru dezvoltarea pietei si din Republica Moldova sub aceeasi administratie.

Citeste si:

Astfel, contractul semnat cu firma de service si distributie de anvelope Tris Company din Chisinau marcheaza extinderea subsidiarei locale a producatorului de anvelope in Republica Moldova si preluarea oficiala a acestei piete de echipa de la Bucuresti.

"In Republica Moldova avem de-a face cu o piata orientata in mare parte catre anvelope de buget, dar cu un potential de crestere al anvelopelor premium. Acest segment este in crestere de la an la an", a spus reprezentantul companiei.

Din punct de vedere administrativ, preluarea s-a facut de la Goodyear Dunlop Ucraina incepand cu luna mai, dupa o colaborare de 10 ani.
"Ne asteptam sa crestem valoarea vanzarilor in urmatorul an, precum si prezenta noastra pe piata de retail, prin dezvoltarea portofoliului de clienti in aceasta zona", a adaugat el.

In urmatorul an Goodyear Dunlop Tires Romania asteapta cresteri pe toate cele trei piete pe care le gestioneaza, in linie cu evolutia dinamica lenta de la nivelul intregii Europe, se mai arata in comunicat.

Goodyear este una din cele mai mari companii producatoare de anvelope din lume. Are aproximativ 71.000 de angajati si isi fabrica produsele in 53 de unitati de productie din 22 de tari.