Succesul tot mai mare al modelelor low-cost in Europa, condus de renasterea marcii Dacia, ar putea fi treptat imitat de alti producatori de masini, scrie La Derniere Heure.
In doar sase ani, de la renasterea sa, marca romaneasca Dacia aduce pietei auto vest-europene o cota de piata mai mare decat marcile Honda, Mazda, Mitsubishi, Suzuki, Chevrolet, Alfa Romeo si multe alte branduri stabilite de zeci de ani in peisajul auto.

Ce va incuraja alte branduri sa intre pe piata auto low-cost? Cerinta pietelor emergente pentru masini in echiparea de baza va impinge producatorii auto sa dezvolte modele mai ieftine.

La fel ca prima Dacia Logan pentru tarile din Est, aceste modele ar putea fi exportate pe pietele mature in criza. Vom vedea modelul Peugeot 301, destinat pietelor emergente, si in Europa de Vest? Grecia figureaza deja pe lista tarilor unde va fi distribuit modelul 301.

Fara a cadea in logica low-cost-ului, care impune un nivel de confort destul de spartan, noua Skoda Rapid, va atrage consumatorii din Asia, India si Rusia. Modelul Rapid sustine strategia Skoda de a atinge productia anuala ambitioasa de 1,5 milioane unitati in 2018, aproape dublu decat productia curenta.

Dar grupul Volkswagen ar putea merge mult mai departe in abordarea sa, putand chiar sa concureze in mod direct cu marca Dacia.

Pentru a atinge obiectivul de a deveni cel mai mare producator de automobile din lume, grupul german anunta ca va incepe productia unei familii de masini low-cost in doi ani. Coincindenta: grupul german a achizitionat recent drepturile asupra vechii marci germane Wartburg. Este acesta un semn?
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri