Marca Porsche a livrat anul trecut clientilor romani 138 de automobile, depasind cu peste 35% performantele obtinute in 2011.
”2012 s-a dovedit a fi un an foarte bun pentru segmentul automobilelor de lux din Romania. Pentru Porsche, anul trecut a reprezentat al doilea cel mai bun an din istorie, dupa recordul de vanzari din perioada de boom 2007-2008”, a precizat Dana Cortina, directorul general Porsche Inter Auto Romania.

Dupa ce anul 2011 a marcat iesirea din criza pentru producatorul de automobile sport de lux, Porsche reusind sa fie prima marca auto din Romania care a revenit la performantele anterioare anului 2009 cu rezultate peste asteptari, 2012 a confirmat ascensiunea marcii in topul preferintelor clientilor romani.

Modelul Cayenne a inregistrat cea mai importanta crestere in materie de vanzari, cu 102 modele comercializate si 48% crestere fata de anul 2011. Si modelul Carrera a avut un volum in crestere cu 45% fata de anul trecut.

”Pentru 2013 avem obiective si mai ambitioase, si anume sa ne impunem un nou record propriu de vanzari, cu peste 150 de automobile livrate pana la finalul anului”, a mai precizat Dana Cortina.

Printre noutatile Porsche in Romania vor fi modelele Cayenne S Diesel si Cayman.

Producatorul a livrat nu mai putin de 141.075 de automobile, cu 18,7% mai multe decat in 2011. In ultimii 3 ani, producatorul de masini sport din Stuttgart si-a crescut numarul de automobile livrate clientilor cu 83,9%.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri