”2012 s-a dovedit a fi un an foarte bun pentru segmentul automobilelor de lux din Romania. Pentru Porsche, anul trecut a reprezentat al doilea cel mai bun an din istorie, dupa recordul de vanzari din perioada de boom 2007-2008”, a precizat Dana Cortina, directorul general Porsche Inter Auto Romania.

Dupa ce anul 2011 a marcat iesirea din criza pentru producatorul de automobile sport de lux, Porsche reusind sa fie prima marca auto din Romania care a revenit la performantele anterioare anului 2009 cu rezultate peste asteptari, 2012 a confirmat ascensiunea marcii in topul preferintelor clientilor romani.

Modelul Cayenne a inregistrat cea mai importanta crestere in materie de vanzari, cu 102 modele comercializate si 48% crestere fata de anul 2011. Si modelul Carrera a avut un volum in crestere cu 45% fata de anul trecut.

Citeste si:

”Pentru 2013 avem obiective si mai ambitioase, si anume sa ne impunem un nou record propriu de vanzari, cu peste 150 de automobile livrate pana la finalul anului”, a mai precizat Dana Cortina.

Printre noutatile Porsche in Romania vor fi modelele Cayenne S Diesel si Cayman.

Producatorul a livrat nu mai putin de 141.075 de automobile, cu 18,7% mai multe decat in 2011. In ultimii 3 ani, producatorul de masini sport din Stuttgart si-a crescut numarul de automobile livrate clientilor cu 83,9%.