"Conducerea a avertizat ca daca nu vom semna ar putea inchide doua fabrici", a spus Laurent Smolnik, delegat al sindicatului FO. El a adaugat ca reprezentantii conducerii nu au mentionat fabricile care ar putea fi afectate, potrivit Mediafax.

Informatia a fost confirmata de alte doua sindicate.

Conducerea a afirmat deja ca acordul trebuie sa cuprinda desfiintarea a 7.500 de locuri de munci pana in 2016, respectiv peste 15% din forta de munca a constructorului in Franta, prin plecari naturale din companie.

In cazul in care acordul va include si inghetarea salariilor in 2013, fabricile din Franta ar putea mari productia prin preluarea de activitati suplimentare de la partenerii grupului.

Citeste si:

"Semnarea unui acord de competitivitate va permite fabricilor noastre franceze sa fie suficient de competitive pentru atragerea de volume suplimentare de la partenerii nostri, de ordinul a 80.000 de vehicule pe an", a declarat Gerard Leclercq, directorul operatiunilor franceze ale grupului, intr-un comunicat.

Subiectul inchiderii de fabrici este deosebit de sensibil pentru statul francez, care are o participatie de 15% la Renault si care a promovat absenta unor astfel de masuri la acest grup.

In schimb, PSA Peugeot Citroen a anuntat anul trecut un vast plan de restructurare care prevede suprimarea a 8.000 de locuri de munca in Franta si inchiderea uzinei din d'Aulnay-sous-Bois, din nordul Parisului.