Ford a lansat in februarie varianta restilizata a celei de-a sasea generatii Fiesta, in cadrul unui test drive organizat la Azuga, model pentru care se asteapta sa depaseasca vanzarile de 1.860 unitati de anul trecut.

Fiesta este cel mai vandut model de segment B, piata care anul trecut s-a ridicat la 11.660 de unitati, reprezentand circa 18% din vanzarile totale de automobile.

Cele 16 masini de test Fiesta au fost configurate la fel, cu pachetul de dotari Titanium si motorul de 1 litru EcoBoost de 100 CP, care in versiunea cu 5 usi au un pret de 14.650 euro cu TVA.

Cel mai ieftin Fiesta are un pret de 11.400 euro cu TVA, pentru motorul de 1,2 litri 60 CP benzina cu 3 usi si 11.900 euro cu TVA pentru varianta cu 5 usi (10.900 euro cu TVA prin oferta Ford).

Modelul de test cu motorizarea pe benzina de 1 litru EcoBoost 100 CP, cu trei pasageri, a inregistrat un consum de 5,2 litri in afara orasului, pe ruta Azuga-Bucuresti.

Noul Fiesta este usor de condus, este bine insonorizat, placut la gropi si destul de stabil in curbe. Motorul EcoBoost are destula putere pentru o depasire fara risc si accelereaza foarte rapid dupa ce depasim 4.000 de ture. Este un motor mic, economic, puternic si silentios.

Modificari noi pentru Ford Fiesta Facelift

Fiesta facelift vine cu o noua capota si grila modificata, proiectoare led pentru versiunea Titanium, un nou design pentru stopuri si eleron, precum si 5 culori noi.

Schimbarile la interior constau intr-un nou design pentru usi, iluminarea bordului in culoarea ice-blue, un nou design al consolei centrale, sistem de navigatie, tapiterii noi, elemente cromate si un nou model de cotiera.

Pentru facelift este disponibil sistemul Active City Stop, activ la viteze de pana la 30 km/h. Sistemul foloseste un senzor pozitionat in fata oglinzii retrovizoare si ajuta soferul prin franarea automata a masinii daca detecteaza un pericol in fata automobilului, evitand accidentele urbane.

Fiesta vine in standard (echiparea Trend) cu airbag-uri frontale, laterale, cortina si genunchi, ABS, EBD, EBA, ESP, geamuri electrice fata, scaun sofer reglabil pe inaltime, lumini de zi cu halogen.

Pentru nivelul de echipare Titanium sunt in plus faruri de ceata, aer conditionat, computer de bord, iluminare podea, volan din piele, indicator de schimbare viteze.

Nivelul de echipare Sport, disponibil doar cu motorul de 1 litru 125 CP, vine cu suspensie sport, scaune sport, faruri ceata sport.

Diferenta de pret de la echiparea Trend la Titanium este de 1.500 euro pentru acelasi motor, de la o caroserie cu 3 usi la una cu 5 usi este de 500 euro, iar motorul EcoBoost costa in plus 500 euro.

Motorizarile Fiesta Facelift pe benzina sunt 1,2 litri 60 CP, 1 litru 80 CP, 100 CP (Start-Stop), 125 CP (Start-Stop),1,6 litri 105 CP, iar cele diesel sunt 1,5 litri 75 CP si 1,6 litri 95 CP.

Date tehnice Ford Fiesta facelift 1.0 EcoBoost 100 CP

Combustibil Benzina
Cilindree cmc 999
Putere maxima CP (rpm) 100 (6000)
Cuplu maxim Nm (rpm) 170 (1400)
Viteza maxima km/h 180
Acceleratie 0-100 km/h s 11.2
Lungime mm 3950
Latime mm 1722
Inaltime mm 1481
Greutate kg 1101
Volum portbagaj litri 295
Volum rezervor litri 42

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri