“Afacerile transportatorilor catre Est sunt practic intr-o dezvoltare continua, pentru ca piata este foarte mare”, a spus Andrei.

Potrivit secretarului ARTRI, “piata depinde anul acesta de situatia politica generala, depinde de ce va fi in Iran, Siria. Siria era o destinatie interesanta pana sa apara tulburarile de acolo. Anul trecut lucrurile au mers mai bine decat acum doi ani, cresterea a fost evidenta”.

Asociatia Romana pentru Transporturi Rutiere Internationale a inregistrat in ultimul an o crestere constanta a numarului de firme care devin membre, in prezent numarul acestora fiind de 12.000. Dintre acestea, 500 de companii realizeaza transporturi catre Est.

Citeste si:

Andrei se asteapta ca in viitor amenzile sa creasca, sa existe si o taxa de congestie si considera ca fiscalitatea in Romania este in crestere.

ARTRI mai spune ca pentru cresterea sigurantei transportului rutier de marfa institutiile ar trebui sa inlature principalele elementele de stres: aglomerarea soselelor, congestia unor noduri rutiere, nesiguranta locurilor de parcare si conduita unor participanti la trafic mai slab instruiti sau mai putin responsabili.

ARTRI este prezent in Bucuresti si are cinci birouri regionale la Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, Sibiu si Timisoara.