General Motors (GM) si-a majorat vanzarile globale cu 3,6% in primul trimestru, fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 2,36 milioane de vehicule, si si-a mentinut avansul fata de Volkswagen (VW) cu circa 90.000 de unitati, relateaza Bloomberg.
Vanzarile mai mari de autovehicule Chevrolet in Statele Unite si cererea pentru Buick in China au ajutat General Motors sa livreze 2,36 milioane de masini si camionete in primele trei luni, a anuntat marti grupul auto american, scrie Mediafax.

Livrarile mondiale ale VW au urcat in aceeasi perioada cu 5,1%, la 2,27 milioane de vehicule, potrivit datelor publicate de grupul german saptamana trecuta.

Toyota Motos nu a raportat inca vanzarile pentru primul trimestru.

"Este pentru al zecelea trimestru consecutiv cand vanzarile mondiale ale Chevrolet ating un nivel record", a declarat Mark Reuss, presedinte al operatiunilor GM in America de Nord.

Grupul american este supus unor presiuni tot mai mari pentru mentinerea pozitiei de al doilea mare producator auto mondial in functie de vanzari, in urma Toyota dar inaintea VW. Toyota a redevenit lider anul trecut, dupa ce activitatea sa a fost afectata de dezastrele naturale care au avut loc in Asia in 2011.

VW a raportat un declin de 5,9% al vanzarilor in Europa, compensat insa de livrarile din Statele Unite si China. Grupul, ale carui branduri includ Audi si Porsche, a inregistrat o crestere de 15% a vanzarilor in SUA, la 142.800 de vehicule, si de 21% in China, la 633.900 unitati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri