Oliver Heil, expert german in marketing, sustine ca noul slogan Ford: "Feel the difference", va fi un dezastru de marketing. Heil, profesor de marketing la Universitatea din Mainz, spune ca sloganul va da gres in fata consumatorilor din afara UK si Irlanda.

Inainte, Ford a folosit sloganul "Arrive better", in varianta germana "Besser ankommen". Juergen Stackmann, Director vanzari Ford Germania spune ca dealerilor le place noul slogan, asa ca va fi un succes.

"Dealerii sunt cei mai duri critici ai nostri. In cadrul unei intalniri cu 1200 de dealerii autorizati, toti partcipantii au fost de acord cu noul slogan. Cu acest nou slogan ne dorim sa evidentiem mai bine brand-ul Ford in piata si sa comunicam valorile noastre, design si placere de a conduce". Stackmann sustine ca varianta in limba engleza a sloganului va functiona chiar si in tarile in care germana nu este limba nativa.

De asemenea, a adaugat ca sloganul a fost bine primit si de catre francezi, care, de obicei, accepta doar mesaje publicitare in limba franceza. Noul slogan va fi introdus pe 21 de piate europene simultan.

Strategia noua va evidentia produsele. Portocaliul va fi noua culoare in showroom-urile Ford alaturi de clasicul albastru; astfel se va inlocui verdele.