Peugeot-Citroen a anuntat miercuri ca noul val de scumpiri al materiei prime va influenta obiectivele legate de profit ale producatorului francez. Cresterea preturilor la materia prima - metale pretiose si carburant - afecteaza sectorul de productie fiind mai ingrijoratoare decat concurenta auto din Europa de vest.

"Cu siguranta inca de la inceputul anului au fost anumite tensiuni in ceea ce priveste preturile la materia prima" sustine Jean-Martin Folz, CEO, in discursul tinut la intalnirea anuala a cosiliului administrativ.

Otelul si plasticul au crescut conform asteptatarilor Peugeot de la inceputul anului, insa, preturile la neferoase, cum ar fi platina, au depasit previziunile. Folz a adaugat ca este prea devreme sa anticipeze durata acestei situatii. Presedintele Thierry Peugeot a spus ca grupul va lansa noi modele si va continua sa micsoreze preturile.

La inceputul acestei luni, producatorul auto secund al Frantei si cel de-al 6-lea la nivel mondial, a estimat ca impactul cresterilor de preturi va fi de 250 mil E in 2006.

"Trebuie sa ne concentram asupra volumului de unitati in vanzare si asupra share-ului a cotei de piata" spune Folz. Trebuie sa continuam sa crestem vanzarile in afara Europei si sa reducem cheltuielile pana la 600mil E pe an". De asemenea, tot miercuri, a avut loc protestul angajatilor fabricii Peugeot/Citroen - Ryton care va fi inchisa in 2007, disponibilizand 2,300 oameni.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri