Proiectul cu valoarea estimata cea mai ridicata, de 591,2 milioane lei fara TVA, vizeaza constructia variantei de ocolire Bacau, cu o lungime de 30,7 kilometri, scrie Mediafax.

Constructia centurii Targu Mures, cu o lungime de 11,6 km, are un cost estimat de 252 milioane lei, fara TVA.

In cazul cele doua contracte, CNADNR poate decide ulterior achizitia de lucrari si servicii similare de 52,5 milioane lei, respectiv 21,4 milioane lei, fara TVA.

Durata derularii acordurilor este de patru ani de la data atribuirii contractelor. Termenul limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 17 iunie, pentru centura Targu Mures, respectiv 19 iunie pentru cea a Bacaului.

Citeste si:

CNADNR reliciteaza si constructia centurii Mihailesti, traseul aprobat avand o lungime de 3,18 km.

"Valoarea estimata a contractului de 44,2 milioane fara TVA include si suma de 3,82 milioane lei fara TVA, reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute in procent de 10% din articolele de lucrari, excluzand valoarea aferenta articolelor generale", se arata intr-un anunt al CNADNR.
Compania de Drumuri a semnat in aprilie 2012 un contract de 33,39 milioane lei, fara TVA, cu firma spaniola Contrat Ingenieria Y Obras pentru executia acestei lucrari. Acordul a fost reziliat in luna octombrie a anului trecut, potrivit datelor CNADNR.

Termenul limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare a fost stabilit pentru 18 iunie, iar durata acordului va fi de trei ani de la data atribuirii.

Contractele pentru cele trei centuri vor fi atribuite prin licitatie deschisa, pentru pretul cel mai scazut, si vor fi finantate prin Programul Operational Sectorial de Transport, cu bani europeni si de la buget.