Daca vechiul Z8 nu s-a ridicat la asteptarile celor de la BMW, viitorul proiect al germanilor Z6 va avea, se pare, o alta soarta. Cel putin asta spun previziunile constructorului bavarez.
Modelul din imagine arata aproape identic cu un M5, insa se pare ca cei de la BMW si-au perfectionat, sub aceasta haina de camuflaj, caroseria unui viitor proiect care isi va face aparitia la Salonul Auto de la Londra, la finalul lunii iulie: noul Z6.

Viitorul Z6 va insemna ceea ce Z8 a trebuit sa fie la vremea sa. Surse interne ale celor de la BMW afirma ca noul model va fi mult mai bine construit, va fi mai usor (mai putin de 1500 de kilograme masa proprie) si mai ecologic decat predecesorul sau. Cu toate acestea, dimensiunile vor creste.

Obiectivul germanilor este acela de a vinde mai multe exemplare decat in cazul roadster-ului desenat de Henrik Fisker. Previziunile: 15.000 de exemplare pe an, in conditiile in care din productia lui Z8 au fost vandute 6000 de unitati in patru ani.

Imaginea exterioara se va situa undeva intre Nissan 350Z si Porsche 911. Talia sa va semana cu cea a Seriei 6, chiar daca noul model va fi mult mai sportiv. In privinta motorizarilor, se vorbeste fie de unul cu sase cilindri in linie, fie de un V8 de mare putere. Structura de aluminiu va fi completata de materiale cum sunt fibra de carbon sau magneziul, lucru care permite un comportament dinamic imbunatatit.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri