Pe o bucata de asfalt proaspat, prea mica pentru a juca un meci de fotbal, in mijlocul naturii, Chris Pfeiffer ne-a taiat respiratia la fiecare 30 de secunde, timp de 45 de minute.

Pfeiffer ne-a aratat ca poate sfida legile fizicii cu motocicleta lui, un BMW F 800 R de 798 cc si 87 CP. Campion mondial si european cu cate patru titluri, Pfeiffer a realizat in ultimul an peste 90 de demonstratii in intreaga lume.

Peste 1.000 de participanti la evenimentul BMW Motorrad si-au tinut rasuflarea in momentul in care Pfeiffer a franat si a mers cu motocicleta pe roata fata, aducand-o in pozitie aproape verticala, a condus motocicleta asezat pe roata fata, a facut sprint-uri si a intors fara sa atinga spectatorii care inconjurau spatiul destinat acrobatiilor.


Un alt punct central al evenimentului a fost programul de teste cu gama GS pe circuitul de motocross. Participantii au putut descoperi noul BMW R 1200 GS si noul program de BMW Rider Training pentru off-road.

Citeste si:

Noul R 1200GS, cel mai bine vandut tourer din istorie, vine in forma unei noi generatii in 2013 cu far complet cu lumini LED, suspensie electronica Dynamic ESA, acceleratie controlata electronic, selectarea modului de condus (Rain, Road, Dynamic, Enduro si Enduro Pro) si, pentru prima oara pentru un motor boxer BMW in 90 de ani, racire cu apa.

90 de ani BMW Motorrad
Prima motocicleta BMW era produsa in 1923, dupa ce compania isi castigase deja faima ca producator de motoare de avion. De la primul model prezentat, BMW R32, marca s-a remarcat cu performante care au scris recoduri si s-au impus in competitii, pe asfalt sau in afara lui, asa cum sunt cele 4 titluri la Raliul Dakar cu modele GS.

BMW marcheaza 90 de ani de istorie si cu o premiera tehnologica – toate motocicletele marcii vor fi echipate standard cu ABS. Sistemul a fost prezentat in premiera in industrie pe un BMW K 100 in urma cu aproape 30 de ani.