Prima versiune cu tractiune integrala devine 520d xDrive cu un pret de 51.026 euro cu TVA. La polul opus, cel mai exclusiv model ramane BMW Seria 5 GranTurismo 550i xDrive cu un pret de pornire de 84.196 euro cu TVA.

De la lansarea actualei generatii, au fost vandute peste un milion de unitati din versiunile BMW Seria 5 Sedan, BMW Seria 5 Touring si BMW Seria 5 Gran Turismo.

Lansarea pe piata a noii game BMW Seria 5 inseamna si extinderea gamei de motoare. BMW 518d reprezinta noua varianta diesel entry-level a gamei. Motorul diesel cu patru cilindri cu tehnologie BMW TwinPower Turbo, ce dezvolta 105 kW/143 CP, poate fi comandat atat pentru noul BMW Seria 5 Sedan, cat si pentru noul BMW Seria 5 Touring.

Gama de modele include acum si BMW 520d xDrive – atat pentru versiunea Sedan, cat si pentru Touring. Prin aceasta, numarul de modele echipate cu sistemul inteligent de tractiune integrala creste la sapte pentru BMW Seria 5 Touring, respectiv la opt pentru BMW Seria 5 Sedan.

Gama de motoare diesel disponibile pentru Sedan si Touring include doua variante cu patru cilindri - disponibile la BMW 520d (dezvolta 135 kW/184 CP) si la BMW 525d (160 kW/218 CP) - si trei cu sase cilindri.

BMW 530d dezvolta 258 CP, iar BMW 535d furnizeaza 313 CP. Gama este completata de doua modele M Performance: BMW M550d xDrive Sedan 381 CP si BMW M550d xDrive Touring.

Citeste si:

Patru variante de motorizare ale noului BMW Seria 5 Gran Turismo pot fi combinate cu sistemul xDrive.

Varful gamei de motorizari, disponibil pentru toate versiunile BMW Seria 5, este un nou propulsor V8 cu tehnologie BMW TwinPower Turbo, care dezvolta 450 CP.

Varianta sedan full-hybrid (este posibila propulsia integral electica) dispune de o versiune optimizata a Proactive Driving Assistant care include, printre altelele, adaptarea interactiunii dintre motorul cu ardere interna si electromotor.

Tehnologia sasiului - care include suspensie fata cu doua brate triunghiulare suprapuse, punte spate integrala si Electric Power Steering (servodirectie electrica) cu functie Servotronic standard - a fost revizuita suplimentar pentru a furniza un echilibru intre performantele sportive si confortul calatoriei.

BMW Seria 5 Touring si BMW Seria 5 Gran Turismo dispun standard de suspensie pneumatica care include si functie de autonivelare pentru puntea spate. Comutatorul Driving Experience Control de pe consola centrala este disponibil standard la toate modelele.

Dynamic Damper Control (controlul dinamic al amortizoarelor), suspensia M Sport si sistemele Adaptive Drive si Integral Active Steering (directie adaptiva integral) pot fi comandate ca optiuni.