Chiar si vicepresedintele General Motors, Robert Lutz, nu este entuziasmat de interiorul modelelor Opel si Vauxhall. „Sunt reci, au aspect de clinica si sunt lipsite de emotie”, si-a aratat Lutz dezamagirea. Pentru a repara aceste hibe, GM Europe a creat un nou studiode design care tinteste spre schimbarea dramatica a interiorului pentru segmentul destinat Europei.

„Interioarele Opel si Vauxhall vor fi mult mai calde si mai atractive” a declarat Lutz pentru Automotive News Europe, la deschiderea centrului de design. Clientii vor putea vedea la noile modele, linii moderne si o paleta coloristica mai vasta.Prima schimbare semnificativa va aparea la noul Corsa care debuteaza pe 18 iulie la Salonul Auto de la Londra.

Tintind mai sus

GM promite ca modelul Corsa va avea un interior de inalta calitate, impreuna cu un habitaclu mai spatios, suprafetele lacuite, o ambianta mai prietenoasa si butoane de control translucide. „Modelul Astra reprezinta o expresie de succes din punctul de vedere al designului exterior, insa sunt de parere ca ramane loc de imbunatatiri si pe partea de interior. Este construit bine, dar nu este prea primitor. Noi cerem pachetul complet”, a declarat Nesbitt, directorul executiv al General Motors Europa Design.

Nesbit spune ca Astra exprima dinamism si calitate emotionala, lucruri pe care GM doreste sa le puna in evidenta. „Suntem intr-o perioada de transformare si consider ca dam rezultate cu acest model. Continuam sa facem progrese cu acest model, este necesar sa riscam si sa avem un stil mai indraznet”, a continuat directorul General Motors Europa Design.

GM considera Lexus ca fiind un reper in ceea ce priveste design-ul habitaclului, insa fabricantul auto promite sa-si puna amprenta pe noile interioare ale Opel. „Consider ca avem o oportunitate ca si orice alt fabricant auto pentru a face lucruri semnificative si pentru a crea un standard european”, spune Nesbitt.

In ceea ce priveste designul interior, GM Europa primeste ajutor de la GM America de Nord. In urma cu 18 luni, staff-ul de designeri din Statele Unite au fost chemati pentru a aduce un plus design-ului interioarelor masinilor din Europa.

Lutz declara ca este vorba de o cooperare, acest lucru reprezentand modalitatea prin care GM va lucra in viitor. Acum trei ani, o astfel de cooperare ar fi fost imposibila pentru ca echipa de designeri europeni nu ar fi vorbit cu cea din SUA, sau viceversa.