Presedintele noii divizii internationale a grupului, BAIC International Development, Dong Haiyang, a declarat ca bancile de investitii au identificat trei producatori auto de dimensiuni medii, cu "imagine buna a brandului" in Europa, scrie Mediafax.

"Dorim ca achizitionam astfel de branduri medii in Europa, in timp ce economia are probleme, astfel incat sa le folosim unitatile de productie ca baza de extindere in regiune", a aratat Dong intr-o conferinta de presa.

Beijing Auto construieste vehicule in China in colaborare cu Daimler si Hyundai Motor. Producatorul auto chinez intentioneaza sa obtina in strainatate un profit de 2,5 miliarde de yuani (408 milioane dolari), cu o tinta de vanzari de 400.000 de unitati, pana in 2020.

Compania intentioneaza ca pana in 2025 sa ajunga de fabrice vehicule "de clasa mondiala". Beijing Auto l-a angajat un designer al Ferrari, Leonardo Fioravanti, pentru a creste atractivitatea brandului.

Sedanul Senova al Beijing Auto a fost dezvoltat folosind tehnologie cumparata de la Saab in 2009.

Citeste si:

"Vom face tot posibilul sa exploram pietele externe. Infiintarea diviziei internationale ne aduce in fata unui nou prag istoric", a declarat presedintele Beijing Auto, Xu Heyi.

BAIC International Development va fi insarcinata cu achizitiile straine si investitii, precum si cu cresterea vanzarilor de vehicule si componente pe pietele externe.

Beijing Auto se alatura astfel SAIC Motor si Great Wall Motor in cautarea unor noi piete, odata cu intensificarea concurentei in China.

SAIC detine MG Motor din Marea Britanie, care asambleaza masini in Longbridge, Anglia. Great Wall Motor a inaugurat o fabrica in Bulgaria in februarie 2012.

Beijing Auto vrea sa se listeze in acest an la bursa din Hong Kong, pentru sustinerea strategiei de crestere a vanzarilor cu peste 70% pana in 2015, de la o tinta de 2,1 milioane de vehicule in acest an.