Ministrul marilor proiecte construieste putin, dar cheltuieste mult. Are sase luni in fruntea CNADNR, luni in care a reziliat contractul cu Bechtel, ce mai era din el, respectiv tronsonul Suplacu de Barcau – Bors, au mai fost reziliate cel putin patru contracte pentru modernizarea drumurilor nationale, iar santierele de pe Coridorul IV sunt departe de a fi gata in acest an, cum ar fi trebuit, noteaza Jurnalul.ro.
Daca pentru Suplacu de Barcau – Bors nu se stie cand vom avea un nou constructor, pentru cele patru drumuri nationale reziliate raspunsul Companiei a fost simplu – nu sunt bani de la buget.

Nu sunt bani pentru reabilitari sau modernizari. Dar sunt bani pentru contracte cu casele de avocatura. Astfel, CNADNR, aflata in directa administrare a lui Dan Sova, vrea sa achizitioneze “servicii de asistenta si reprezentare juridica avand ca obiect dobandirea prin expropriere/transfer a unor imobile in vederea construirii unor autostrazi/infrastructura rutiera la standard de autostrada, cu o valoare a serviciilor de 1.000.000 euro/contract, fara TVA”.

Cititi mai multe pe Jurnalul.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri