Astfel, cota de piata a marcii romanesti, care face parte din grupul Renault, a crescut in primele sase luni ale acestui an in Franta la 4,19%, de la 3,48% in aceeasi perioada a anului trecut, relateaza Mediafax.
Piata franceza a scazut in primul semestru cu 11%, la 1,118 milioane de unitati, de la 1,256 milioane in perioada corespunzatoare din 2012.
In luna iunie, numarul inmatricularilor de autoturisme noi din Franta a coborat cu 9%, la aproximativ 225.000 unitati.
PSA Peugeot Citroen si Renault au fost lideri de piata in primul semestru al acestui an, cu o cota cumulata de peste 55%, urmate de Volksagen, cu 12%, si Fiat, cu 5,25%.
Majoritatea marcilor au inregistrat scaderi, cu exceptia Dacia (7,3%), Toyota (4,1%), Kia (3%), Hyunday (1%) si Lexus (1,3%), care au avut cresteri modeste.
Pentru Peugeot, Renault si Volkswagen, cei mai mari jucatori de pe piata, scaderile au fost de 12,9%, 10,2%, respectiv 10,1%.