PSA Peugeot Citroen, cel mai mare producator auto francez, a deschis cea de-a treia fabrica din China, in parteneriat cu o companie locala, extinzandu-si prezenta in Asia in timp ce operatiunile din Europa sunt afectate de recesiune si de declinul prelungit al pietei, scrie Mediafax.
Directorul general al companiei Philippe Varin a inaugurat unitatea, situata la Wuhan, in provincia Hubei, si dezvoltata in parteneriat cu Dongfeng Motor Corp, transmite Bloomberg.

Fabrica va asambla modelele sedan Citroen C-Elysee si Peugeot 301.

Extinderea Peugeot in China coincide cu reducerile de cheltuieli din Franta, unde compania a planificat inchiderea unei fabrici si concedieri masive.

PSA Peugeot Citroen a inregistrat anul trecut o pierdere operationala de 576 milioane euro si a lansat un plan de restructurare care presupune inchiderea fabricii de la Aulnay, din apropierea Parisului, si reducerea numarului de locuri de munca din Franta cu 11.200.

Vanzarile de autoturisme din Europa au scazut in luna mai la minimul ultimilor 20 de ani, pe fondul recesiunii si somajului record.

In China, vanzarile Peugeot au urcat cu 32% in primele cinci luni ale anului, la 232.960 unitati, in timp ce piata vehiculelor pentru pasageri a crescut cu 15%, potrivit datelor asociatiei producatorilor de automobile din China.

Peugeot vizeaza in acest an comercializarea a 557.000 de automobile in China, fata de 500.000 in 2012, potrivit unui oficial al companiei.

Pana in 2015, China ar putea deveni cea mai mare piata a Peugeot, depasind Franta, anticipeaza compania.

Prin productia de automobile in China, companiile straine evita taxele ridicate aplicate pe masinile importate, care pot ajunge la 25% din pret.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri