Se preconizeaza ca succesul colaborarii va fi asigurat prin impartasirea cunostintelor, a economiilor de scara si adoptarea unor strategii comune de aprovizionare.

GM si Honda intentioneaza sa colaboreze cu toate partile implicate pentru a dezvolta in continuare infrastructura de alimentare, care este de o importanta majora pentru viabilitatea pe termen lung si acceptarea autovehiculelor cu celule de carburant de catre clienti.

Project Driveway, programul GM lansat in 2007, a atins aproape 3 milioane de mile parcurse in lumea reala, cu ajutorul unei flote de 119 autovehicule cu propulsie pe baza de hidrogen, mai mult decat a realizat orice alt producator auto.

Honda a inceput programul de leasing pentru modelul Honda FCX in 2002 si a asigurat 85 de autovehicule pentru SUA si Japonia, inclusiv succesorul acestuia, modelul FCX Clarity.

Citeste si:

Honda intentioneaza sa lanseze succesorul modelului FCX Clarity in Japonia si in SUA in 2015, iar apoi in Europa. GM isi va anunta ulterior planurile referitoare la productia de celule de carburant.

Tehnologia celulelor de carburant asigura raspunsuri pentru multe dintre provocarile asociate automobilelor in momentul de fata: dependenta de petrol, emisiile, eficienta, autonomia de functionare si intervalele de realimentare. Autovehiculele cu celule de carburant pot functiona pe baza de hidrogen regenerabil, obtinut din surse cum ar fi energia vantului sau biomasa. Singurele emisii ale autovehiculelor cu celule de carburant sunt vaporii de apa.

In plus, autovehiculele cu celule de carburant pot avea o autonomie de functionare de pana la 400 de mile, pot fi realimentate in doar trei minute, iar tehnologia de propulsie poate fi utilizata pentru autovehicule de dimensiuni mici, medii si mari.