Anul acesta, cota de piata a crescut in Franta, Spania, Italia si Olanda. In Spania, Peugeot a fost cea mai vanduta marca anul acesta cu 37.300 unitati livrate (8.7% din piata).

Vanzarile la nivel mondial au crescut la 808.000 unitati in prima jumatate a anului 2013. Vanzarile din afara Europei au reprezentat 43% din vanzarile Peugeot la nivel mondial, comparativ cu 35% cu un an inainte.

In China, a doua mare piata de desfacere pentru Peugeot, Marca a inregistrat vanzari de 139.800 in prima jumatate a anului, in crestere cu 35 % (+ 16 % pentru piata).

Citeste si:

In America Latina, vanzarile au crescut cu 15 % (86.300) in prima jumatate a anului 2013. In Argentina, cu un numar de 52.000 unitati inmatriculate (+ 25 %), Peugeot a atins o cota de piata de 10.9 % (+ 1.5 puncte).

Pe teritoriul Rusiei, Peugeot a inregistrat 20.200 autovehicule, inainte de cresterea vanzarilor modelelor 208 si 301, lansate in decursul primaverii.