CNADNR a reziliat la finele anului trecut contractul pentru construirea primului tronson al autostrazii, semnat cu asocierea Romstrade - Monteadriano Engenharia e Construcao - Donrep Construct, motivul principal fiind intarzierea lucrarilor. In noiembrie 2012, gradul de executie al lucrarilor era de 27%.
Proprietarul Romstrade, Nelu Iordache, a fost trimis in judecata in dosarul privind deturnarea fondurilor pentru acest tronson, fiind acuzat de delapidare, fals in inscrisuri, spalare de bani si inselaciune.
CNADNR a reziliat recent si contractul de proiectare si executie a lotului 2, de 16,6 km, dupa falimentul constructorului austriac Alpine Bau, in conditiile in care stadiul lucrarii este de aproximativ 85%.
Reprezentantii CNADNR au anuntat ca in perioada urmatoare vor fi luate masurile necesare pentru inceperea procedurilor de achizitie a lucrarilor ramase de executat, fara sa ofere insa un termen concret in acest sens.
Autostrada Nadlac-Arad are o lungime de 38,8 km, proiectul incluzand si constructia unui drum de legatura intre Nadlac si DN7 in lungime de 5,91 kilometri. Costul total este de 240 milioane euro, iar termenul de finalizare a fost fixat initial pentru 2013.
Constructia autostrazii este finantata din fonduri europene (85%) si de la bugetul de stat.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: