Cei trei mari producatori auto din SUA au inregistrat cresteri puternice ale vanzarilor in iulie, de 11% in cazul Ford Motor si Chrysler si de 16% in cazul General Motors, sustinute de livrarile in leasing, iar piata americana se indreapta spre cea mai buna evolutie dupa 2007, potrivit Bloomberg.
Vanzarile producatorului japonez Nissan au avansat la randul lor cu 11%, scrie Mediafax.

Analistii anticipau o crestere a vanzarilor de 20% pentru GM, de 17% pentru Ford si de 16% in cazul Chrysler. In cazul Nissan era asteptat un avans de 13% al livrarilor.

Piata este pe cale sa inregistreze in acest an cea mai buna evolutie dupa 2007, fiind sustinuta de preturile competitive, dobanzile scazute si tendinta americanilor de a cumpara automobile in leasing.

Folosit in trecut mai mult pentru vanzarea vehiculelor de lux, leasingul a devenit o practica obisnuita pentru comercializarea sedanurilor de dimensiuni medii, precum Ford Fusion si Honda Accord.

Potrivit analistilor, vanzarile de masini si SUV-uri pe piata americana au urcat cu 15% in iulie, la 1,33 milioane de vehicule.

Vanzarile modelului Chevrolet Impala al GM au urcat luna trecuta cu 38%, la 12.915 unitati. Grupul va lansa in 2014 noul Impala, apreciat de Consumer Reports drept cel mai bun sendan din piata. Noul automobil face parte dintr-o serie de modele actualizate ale GM.

Chrysler va introduce in al doilea semestru noul SUV Jeep Cherokee, pentru a continua cresterea vanzarilor sustinuta in acest an de camioneta Ram. Vanzarile de vehicule Ram au avansat cu 31% in iulie, la 31.314 unitati.

In cazul Ford, vanzarile de masini Fusion au scazut cu 12%, la 20.522 de unitati. Livrarile de camionete serie F au avansat insa in cu 23%, la 60.449.

Actiunile General Motors sunt in crestere cu 1,9%, iar de la inceputul acestui an cu 24%. Titlurile Ford sunt in urcare cu 1,3%, avansul din acest an fiind de 30%.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri