Profitul Toyota a crescut de aproape doua ori in perioada aprilie-iunie, primul trimestru al anului fiscal 2013-2014, la 5,6 miliarde de dolari, cu mult peste estimarile analistilor, datorita deprecierii yenului si masurilor de reducere a cheltuielilor.
Exportatorii japonezi, mai ales industria auto, trec printr-o revenire spectaculoasa datorata politicilor economice agresive adoptate din toamna anului trecut de catre premierul Shinzo Abe, care au condus la deprecierea yenului cu peste 20%, scrie Mediafax.

Profitul record al Toyota reprezinta o noua confirmare ca programul controversat de revigorare a economiei dupa 15 ani de deflatie da rezultate.

Toyota a majorat cu 8% prognoza de profit net pentru anul fiscal 2013-2014, potrivit Wall Street Journal.

Profitul net al Toyota a crescut cu 94%, la 562,19 miliarde yeni (5,6 miliarde dolari) in trimestrul aprilie-iunie, de la 290,35 miliarde yeni in aceeasi perioada a anului trecut. Media estimarilor analistilor contactati de FactSet indica un profit de 441,5 miliarde yeni.

Toyota a majorat totodatã planul de producþie pentru acest an, anticipand cã va construi 10,12 milioane autovehicule si va vinde 9,96 milioane unitati in 2013, fata de tintele anterioare, de 9,94 milioane, respectiv 9,91 milioane unitati.

Veniturile Toyota au urcat in trimestrul aprilie iunie cu 13,7%, la 6.225 miliarde yeni (aproximativ 62,2 miliarde de dolari), iar profitul operational a avansat cu 87,9%, la 663,38 miliarde yeni (6,6 miliarde dolari).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri