Saltalamacchia are o experienta de peste 23 de ani in industria auto, timp in care a avut functii de vanzari si marketing pentru Renault, Fiat si BMW, potrivit profilului de linkedin.com.

“In 2013 am inceput colaborarea ca Senior Advisor cu A.D. Little si cu Tiriac Holdings ca CEO al diviziei auto”, spune Saltalamacchia.

A.D. Little este una din primele companii de consultanta in management, fontata in 1886 de Arthur Dehon Little in SUA.

In martie anul acesta, italianul a fost numit si presedinte al Doctor Hail, o companie dedicata in intregime daunelor produse de grindina vehiculelor.

Din 2010 pana in prezent, italianul a lucrat pentru compania de investitii si consultanta in afaceri GEMS.

Citeste si:

Intre 2006 si 2009, Saltalamacchia a fost senior vicepresedinte vanzari la BMW AG.

Pentru BMW, a mai lucrat si intre 2002 si 2007, ca presedinte si CEO al reprezentantei marcii germane in Italia.

Intre 2001 si 2002, italianul a fost director al Grupului Fiat, iar intre 2000 si 2001 a fost director Renault in Franta.

Tiriac Auto detine in portofoliu sase branduri, Hyundai, Jaguar, Land Rover, Ford, Mitsubishi si Mercedes-Benz. In prezent, reteaua de distributie si service Tiriac Auto numara 65 de reprezentante mono-brand sau multi-brand.