Vanzarile Volkswagen Group sub brand propriu au scazut cu 0,5% in iulie, acesta fiind doar al doilea declin lunar din ultimii trei ani si jumatate, provocat de conditiile dificile din piata determinate de reducerea cererii si supracapacitatea de productie, relateaza Automotive News Europe.
VW a comercializat luna trecuta 466.100 de vehicule. Brandul reprezinta circa jumatate din livrarile globale ale producatorului german de automobile, potrivit Mediafax.

Este doar a doua luna cand VW a inregistrat o evolutie negativa a vanzarilor din ultimii trei ani si jumatate. Din decembrie 2009, vanzarile sub brand VW au urcat timp de 38 de luni consecutiv, pana in martie 2013, cand au scazut cu 1%. Livrarile au crscut apoi in aprilie, mai si iunie.

"Avand in vedere conditiile economice incerte care se vor mentine, urmarim cu atentie evolutia pietelor auto. Situatia din piata ramane dificila", a declarat directorul de vanzari al VW, Christian Klingler.

In primele sapte luni, vanzarile sub brand VW au crescut cu aproape 4%, la 3,38 milioane de vehicule, datorita pietei chineze, care a compensat situatia dificila din Europa.

Livrarile VW au scazut in primele sapte luni cu 9% in Germania, la 328.400 de masini, iar la nivel european cu 7%, la 980.000 de unitati.

Vanzarile totale ale grupului Volkswagen, care includ livrarile Audi si Porsche, au crescut cu 6% in primul semestru, la nivelul record de 4,7 milioane de vehicule, sustinute de piata chineza.

Datele aferente primelor sapte luni la nivel de grup vor fi publicate vineri.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri