Grupul nipon Toyota intentioneaza sa deschida magazine in care sa ofere consumatorilor bunuri de lux, variind de la genti din piele fabricate in Italia la cafea servita in cani smaltuite folosind cenusa vulcanica, potrivit Bloomberg.
Potrivit planului Toyota, magazinele de lux ar trebui sa contribuie la imaginea la nivel global a marcii premium Lexus, scrie Mediafax.

Producatorul auto va inaugura primul magazin Intersect By Lexus in Tokyo la sfarsitul lunii august, potrivit unui comunicat al grupului. Ulterior, vor fi deschise magazine si in New York si Dubai, se arata in comunicat, fara a fi precizat un calendar.

Efortul de marketing al Lexus vine in contextul planurilor constructorului nipon de a-si creste notorietatea la nivel global, dupa ce doi ani consecutiv a avut in SUA vanzari mai slabe pe segmentul de lux comparativ cu BMW si Mercedes-Benz. Mercedes conduce Lexus la vanzari si in Japonia, piata de origine a Toyota.

"Debutul de succes al Lexus in SUA nu a fost replicat si pe alte piete, iar notorietatea brandului are nevoie de multa munca comparativ cu BMW si alte marci de lux. Nu te poti astepta sa castigi vanzari doar pentru ca ai deschis o cafenea, dar este in mod cert mai bine decat sa nu ai asa ceva", a declarat Takaki Nakanishi, fondator al institutului de cercetare Nakanishi.

In SUA, vanzarile Lexus au avansat cu 12% in acest an, la 141.446 unitati, evolutie mai buna decat cea a BMW sau Mercedes, potrivit firmei de cercetare Autodata. SUA este cea mai mare piata pentru Lexus, reprezentand jumatate din vanzarile marcii.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri