La Uzina Vehicule, Cornel Olendraru il inlocuieste pe Charles Morillo, care a ocupat aceasta functie din 2007 pana in prezent.

Conducerea Uzinei Mecanica si Sasiuri va fi asigurata de Philippe Nottez. Managementul celei din urma a fost asigurat, timp de un an de zile, intre 2012 si 2013, de Cornel Olendraru.

Cornel Olendraru, in varsta de 43 de ani, s-a alaturat Dacia in anul 2010, in functia de director fabricatie Uzina Mecanica si Sasiuri, ulterior devenind directorul acesteia. In prezent, preia responsabilitatile de management al Uzinei Vehicule de la Charles Morillo, care iese la pensie. Cornel Olendraru va coordona activitatea celor 8.400 de angajati ai Uzinei Vehicule Dacia.

Philippe Nottez, in varsta de 54 de ani, lucreaza la Renault din anul 1984 si are experienta in fabricatie, in diverse uzine ale Grupului. Nottez il inlocuieste in functia de director al Uzinei Mecanica si Sasiuri pe Cornel Olendraru si va coordona activitatea a 3.800 de salariati.

Citeste si:

Cornel Olendraru s-a nascut in anul 1969 la Piata Neamt si a absolvit Facultatea de Aeronave din cadrul Universitatii Politehnica din Bucuresti. Detine un master si un doctorat in mecanica, obtinute la Scoala Politehnica Palaiseau din Franta. In 1999 isi incepe activitatea ca inginer la Honeywell, unde a lucrat in fabricile din Franta, Marea Britanie si Italia, iar intre 2001 si 2003 este responsabil de coordonarea capacitatii de productie si de performanta uzinelor din Europa. Din 2003 revine in Romania la Honeywell Garret, unde este, pe rand, director de productie, director logistica si director al uzinei. In 2010 preia conducerea departamentului de fabricatie din cadrul Uzinei Mecanica si Sasiuri Dacia, ulterior ocupand pozitia de director. Din octombrie 2013, Cornel Olendraru este numit director al Uzinei Vehicule Dacia.

Philippe Nottez s-a nascut in anul 1959 si a absolvit Ecole des Mines Douai (Scoala de inginerie si Centru de cercetare), in Franta. Inainte de a se alatura Dacia, in Romania, Nottez a ocupat diferite functii la uzinele Renault, in Franta: a fost, pe rand, sef de unitate de productie la Uzina Mecanica din Douvrin, apoi sef departament motoare, director fabricatie si director executiv la Uzina din Cléon. Intre 2012 si 2013 a fost directorul uzinei Maubeuge Construction Automobile, iar din octombrie este numit director al Uzinei Mecanica si Sasiuri Dacia.

Uzina Vehicule asigura productia modelelor din gama Dacia: Logan, Logan MCV, Sandero, Sandero Stepway si Duster cu ajutorul a 8.400 de salariati, din care 40% sunt femei. Cadenta zilnica a uzinei este de 1.390 de vehicule. Industrializarea celor cinci modele se desfasoara in patru mari departamente - Presaj, Caroserie, Vopsitorie si Montaj.

Uzina Mecanica si Sasiuri este cea de-a doua uzina situata pe platforma industriala de la Mioveni si prima uzina din cadrul Grupului Renault in lume din punct de vedere al diversitatii proceselor. Uzina are 3.800 de angajati, din care 27% femei. In cele sapte departamente de fabricatie ale Uzinei sunt produse piese brute din aluminiu, se uzineaza si se asambleaza motoare si cutii de viteze, se monteaza punti fata si spate, se preseaza si se sudeaza osii si cadre GMP (grup moto propulsor) pentru vehiculele din gama Dacia, Renault si Nissan asamblate la Mioveni si in alte uzine din lume.