Mai multi investitori israelieni, printre care grupurile Levi, proprietarul Autoitalia, si Shlomo, care detine New Kopel, vor face oferte pentru preluarea importatorului Subaru in Romania, potrivit Globes.

Subaru Motors Trading, importatorul marcii japoneze in Romania din 2005, a inregistrat anul trecut pierderi de 3 milioane lei, la o cifra de afaceri de 24 de milioane lei, potrivit Ministerului de Finante.

Compania detine doua showroom-uri in Bucuresti, precum si o retea de distributie ce acopera 8 dintre cele mai importante orase din tara. Subaru Motors este parte a grupului ce activeaza in zona balcanica, incluzand Grecia, Bulgaria, Macedonia si Moldova.

Grupul controlat de omul de afaceri Michael Levy a preluat Autoitalia in 2011, prin Mediterranean Car Agency, aceeasi companie care detine importatorul Fiat in Israel si a obtinut recent franciza pentru importurile Subaru, scrie Mediafax.

Autoitalia importa si distribuie in Romania marcile Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Jeep si Maserati.

Grupul Shlomo, controlat de Shlomo Shmeltzer, de asemenea interesat de franciza Subaru in Romania, este prezent pe piata romaneasca prin grupul de firme New Kopel, cu activitati pe piata auto.

New Kopel Group cuprinde cinci companii, respectiv SIXT Rent a Car (servicii de inchiriere), SIXT New Kopel (divizie leasing operational), Union Motors (dealer Suzuki), Auto Import New Kopel si AAA Auto New Kopel (divizia de vanzari auto second hand).

Numarul autoturismelor Subaru inmatriculate in primele opt luni ale anului in Romania a scazut puternic, la 58 de unitati, de la 127 in perioada corespunzatoare a anului trecut, potrivit datelor Directiei Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Autovehculelor (DRPCIV).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri