Trax se adreseaza in special tinerilor, atat prin design, cat si prin pret si tehnologie. Crossover-ul ne ofera un sistem multimedia cu un ecran tactil de 7 inch, denumit MyLink, care ne da posibilitatea de a asculta radiourile din Romania si cand suntem in afara tarii, prin internet, folosind o aplicatie instalata pe smartphone.

Tot de pe smartphone avem si navigatie, softul BringGo, care instalat pe telefon ruleaza pe ecranul masinii daca ne conectam la USB.

Chevrolet Trax

Siri, vocea iPhone, este si ea prezenta in masina daca avem un iPhone 4S sau iPhone 5.

Design Chevrolet Trax

Pentru ceasurile de bord si comenzile sistemului de ventilatie inginerii s-au inspirat de la modelul Aveo si pare o alegere buna, acestea se incadreaza foarte bine in designul interior. Noaptea masina arata ceva mai interesant, pentru ca afisajul albastru si alb aduce un pic de viata interiorului.

In afara orasului, Trax este relaxant, scaunele din piele sunt moi si confortabile, iar sistemul lor de incalzire isi face bine treaba, desi au un singur nivel, poate pentru a mentine pretul cat mai mic.

Echiparea de varf, LT+, ne ofera foarte multe dotari, mai putin sistemul de climatizare automata si farurile cu xenon.

Pretul de pornire pentru Trax este de 15.500 euro cu TVA (14.000 euro cu TVA prin Rabla) pentru motorul de 1,6 litri benzina 115 CP, tractiune fata si poate ajunge la 21.200 euro cu TVA pentru propulsorul de 1,7 litri diesel cu tractiune integrala. Transmisia automata cu 6 trepte poate fi comandata doar in combinatie cu motorul diesel, in echiparile LT si LT+, pentru 300 de euro in plus.

Tractiunea integrala este disponibila doar pe motorizarile de 1,4 litri benzina si 1,7 litri diesel. Cel mai rapid Trax este cel diesel care atinge 100 km/h in 9,4 secunde.

Citeste si:

Exemplarul de test a fost echiparea LT+ cu motorul de 1,4 litri turbo pe benzina 140 CP, tractiune integrala permanenta si transmisie manuala cu 6 trepte. Pretul acestuia este de 19.740 euro cu TVA.

Motorul pe benzina de 1,4 litri turbo 140 CP este sportiv si consuma in oras destul de putin, in medie 8 litri la 100 km, iar in afara orasului 5,5 litri la 80 km/h si 6,5 litri la 100 km/h. Indiferent de viteza motorul turbo pe benzina este silentios. La 80 km/h are 2.000 de ture in treapta a sasea, iar la 100 km/h are 2.500 de ture. Trax-ul de 1,4 litri turbo pe benzina accelereaza in 9,8 secunde pana la 100 km/h si are o viteza maxima de 194 km/h.

SUV-ul atrage tinerii si prin dimensiuni, are 4,2 metri lungime, se conduce usor si poate fi parcat in multe locuri. Garda la sol de 17 centimetri si rotile mari fac din Trax o masina utila si pentru iesirile de weekend pe drumuri neasfaltate.

Trax sta bine si la spatii de depozitare in segmentul B, portbagajul are 356 litri, iar cu scaunele spate rabatate ajunge la 785 de litri.

Am condus in oras in jur de 200 de km, iar in afara orasului inca 300 de km, masina este foarte interesanta, ai o pozitie inalta la volan, nu simti gropi, plasticele nu scot zgomote, iar in interior poti vorbi in soapta, insonorizarea este foarte buna.

Concurentii Trax din clasa B sunt Opel Mokka, Renault Captur, Nissan Juke si Peugeot 2008.

Vanzarile de SUV-uri compacte au fost in 2008 de 130.000 de unitati, iar dupa patru ani s-au dublat depasind 260.000 de exemplare. Estimarile facute de constructorii auto sunt ca in cinci ani piata va ajunge la 500.000 de unitati.

Mai multe informatii despre noul Chevrolet Trax sunt disponibile aici.

Date tehnice Chevrolet Trax 1,4 litri 140 CP

Motor: 1364 cc benzina
Transmisie manuala cu 6 trepte
Putere maxima (cp/rpm) 140 / 4900
Cuplu maxim Nm (rpm) 200 (1850)
Viteza maxima (km/h) 194
Acceleratie (0-100km/h) 9,8
Consum urban/extraurban/mixt (l/100 km): 7,8/ 5,6/ 6,4
Capacitate rezervor: 53 litri
Volum portbagaj litri: 356/1370
Lungime: 4,24 metri
Latime: 1,77 metri
Inaltime: 1,67 metri
Emisii CO2 g/km: 149 g/km
Masa proprie (kg) 1.379
Garda la sol: 17 cm