Renault a ales Maroc in locul Romaniei si a lansat marti in fabricatie modelul Sandero, pe o a doua linie de asamblare in care a investit 400 de milioane de euro, acesta fiind al treilea autoturism fabricat in Tanger, scrie lefigaro.fr.

In Maroc vor fi produse anul acesta 100.000 de autoturisme, Lodgy, Dokker si Sandero, de doua ori mai multe decat anul trecut. Tinta pentru anul viitor este de 200.000 de unitati.

Dupa aceasta investitie, capacitatea de productie a crescut la 340.000 de unitati pe an.

Grupul auto a anuntat ca va mai face angajari si va avea la finalul anului circa 5.000 de salariati.

Decizia Renault de a mari productia in Maroc in locul Romaniei vine pe fondul investitiilor de 1,1 miliarde de dolari, din care guvernul marocan a suportat 47,6%.

In Romania, Uzina Vehicule Dacia asigura productia modelelor Logan, Logan MCV, Sandero, Sandero Stepway si Duster cu ajutorul a 8.400 de salariati, din care 40% sunt femei. Cadenta zilnica a uzinei este de 1.390 de vehicule. Duster reprezinta in jur de 45% din productia totala zilnica realizata la Uzinele Dacia.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri