Oficialii DaimlerChrysler au declarat ieri, ca pentru productia noului Mercedes-Benz E-class, lansat pe 10 iunie, s-au facut deja 30.000 de comenzi ferme. Toate acestea comenzi vin dinspre Europa de Vest. Klaus Maier, director de marketing al Mercedes Car Group, a declarat ca: Suntem foarte incantati de aceasta situatie pentru ca va atrage vanzari pe masura si in restul Europei in lunile ce vor urma.

Modelul E-class, al doilea ca marime produs de Mercedes, este o masina in care s-a investit foarte mult din punct de vedere a sigurantei pasagerilor, considera producatorii. Din cauza problemelor de fiabilitate intalnite la unele dintre modelele anterioare, Mercedes a revizuit poate punctele slabe si spera ca acest model sa ii refaca imaginea de constructor de top, de masini de lux.

Nu au fost oferite presei date privind estimari ale vanzarilor pe care Mercedes spera sa le realizeze, insa Klaus Maier considera ca pretul carburantului in continua crestere nu este o amenintare pentru noul model E-class.

Modelul anterior lansat pe piata in 2002, cu varianta break un an mai tarziu a fost vandut in peste 1 milion de exemplare si a monopolizat 38 procente din piata germana, pe segmentul premium si nu mai putin de 30 de procente din cea vest europeana.

Noul model E-class vine cu o noua grila fata, este mai manevrabil si mai puternic cu 26% - decat modelul anterior. Un lucru inedit este faptul ca pretul masini nu se schimba daca este aleasa variata de motor cu 6 cilindri, in schimbul celei cu 4 cilindri.

Pretul incepe de la 34 de mii de euro pentru modelul standard E 200 CDI care a primit un plus de putere de 14 CP in conditiile aceluiasi consum (6,3l/100km).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri