Noul Qashqai este cu 49 mm mai lung decat actualul model, iar inaltimea si latimea au fost redimensionate. Portbagajul este acum mai mare cu 20 de litri, avand o capacitate de 430 de litri.

Pentru noua generatie, Tehnologia Safety Shield include si sistemele Autonomous Emergency Braking, Driver Attention Support, Traffic Sign Recognition, alaturi de Intelligent Park Assist (Asistenta Inteligenta la Parcare).

Gama de motorizari este formata din patru propulsoare, 1,2 litri turbo pe benzina de 115 CP, 1,6 litri benzina 150 CP, 1,5 litri diesel 110 CP si 1,6 litri diesel 130 CP. Noul Qashqai primeste si cutia automata Xtronic, in combinatie cu motorizarea 1.6 dCi. Aceasta cutie de viteze are la baza principiul transmisiei constant variabile, insa a fost proiectata pentru a asigura o experienta de condus mai fluida si mai naturala.

Citeste si:

Noul Qashqai poate avea doar tractiune fata sau integrala (ALL MODE 4×4-i).

Qashqai va fi primul model comercializat bazat pe noua platforma CMF (Common Module Family) produsa de Alianta Renault-Nissan. Pentru Europa, modelul va fi construit in Sunderland, Marea Britanie.