Ca si in 2004 si 2005, primele 5 luni din 2006 au reprezentat o continuare a evolutiei spectaculoase inregistrate de Hyundai Auto Romania, fiind comercializat un numar de 2.706 de autovehicule, o crestere de 102,2% comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent ( 1.338 unitati in primele 5 luni din 2005 in segmentul autoturismelor de import).

Aceasta crestere s-a datorat in mare parte noilor modele comercializate de Hyundai Auto Romania: Noul Accent - cu un total de 1.720 de unitati si o crestere de 219,1% fata de aceeasi perioada a anului trecut - si Noul Santa Fe cu un total de 325 de unitati si o crestere de 133,3% fata de perioada similara din 2005 dar si dezvoltarii durabile in fiecare sector al afacerii Hyundai in Romania: reteaua de distributie, serviciile de service, garantie si piese de schimb etc.

La nici 2 luni de la lansare, Noul Santa Fe detine in luna Mai 2006 recordul all-time al vanzarilor in segmentul autoturismelor de teren 223 unitati devenind astfel, alaturi de Noul Tucson, cel mai bine vandut autoturism de teren din Romania in 2006;

Citeste si:

Pozitia de lider al autoturismelor de teren detinuta de Hyundai in 2005 este consolidata in primele 5 luni din 2006, cu un total de 746 unitati vandute - 370 Tucson, 325 Santa Fe si 51 Terracan si o cota de piata de 21.1% din acest segment.

In acelasi timp, Hyundai Auto Romania este singura companie de pe piata auto locala care a crescut cu peste 100% in fiecare din ultimii 3 ani si a inregistrat cresteri semnificative la fiecare din cele 11 modele de autovehicule comercializate, iar cei 5 ani garantie sunt un element esential in conturarea deciziilor de cumparare ale clientilor nostri.

Locul 6 in segmentul autoturismelor de import in perioada Ian-Mai 2006 - cea mai buna pozitie detinuta de Hyundai de la infiintarea ei in 1994 si pana acum precum si cota de piata de 5.8% in acelasi segment si 2.5% din piata totala de autoturisme pe 2006 reprezinta suficiente argumente pentru continuarea dezvoltarii spectaculoase a acestei marci in tara noastra.