Ghibli este si primul model marca Maserati propulsat de un motor turbo-diesel V6 de 3.0 litri 275 CP. Ghibli diesel va fi si primul Maserati cu tehnologie Start-Stop.

Modelul de segment E, concurent cu BMW Seria 5, Mercedes-Benz Clasa E, Audi A6 si Infiniti M, este produs la Torino in Italia.

Maserati Ghibli este disponibil cu doua motoare turbo V6 de 3.0 litri, cu o transmisie automata in opt trepte, atat cu tractiune spate, cat si cu noul sistem de tractiune integrala Q4.

Ghibli este, mai scurt, mai usor, mai putin costisitor si mult mai dinamic decat nava amiral Quattroporte si reprezinta un punct forte al programelor Maserati ce prevad productia a 50.000 unitati pe an pana in anul 2015.

Ghibli 330 CP (69.700 euro cu TVA), Ghibli S 410 CP (82.800 euro cu TVA), Ghibli S Q4 410 CP (86.000 euro cu TVA) si Ghibli Diesel 275 CP (67.700 euro cu TVA) sunt echipate cu o cutie de viteze automata cu opt rapoarte.

Citeste si:

Noul model ar putea salta vanzarile Maserati. “Deja avem cerinta pentru Ghibli, putem sa vindem destul de multe unitati in Romania. Pana in martie anul viitor putem livra circa 10 unitati. A fost o mica intarziere cu productia, pentru ca altfel puteam sa vindem deja”, a declarat Israel Meir, CEO Autoitalia.

Ghibli are la baza o filosofie mai sportiva decat cea a modelului Quattroporte, iar versiunea cea mai puternica, Ghibli S, ofera o putere de 301 kW (410 CP), accelereaza de la 0 la 100 km/h in 5.0 secunde si atinge o viteza maxima de 284 km/h.

Cu modelul mai mare Quattroporte are in comun arhitectura, inclusiv siguranta la impact, sasiul, schema suspensiilor si propulsoarele, desi este mai usor cu 50 kg, mai scurt cu 173 mm si cu 291 mm per total.

In habitaclu, Ghibli se distinge in mod clar de Quattroporte. Designul specific al plansei de bord se potriveste perfect cu caracterul mai sportiv si mai tanar, insa fara a renunta la luxul asteptat de la un Maserati.

Toate modelele Ghibli asigura o manevrabilitate extraordinara datorita distribuirii echilibrate a greutatii, suspensiilor fata cu doua brate oscilante si suspensiilor spate de ultima generatie cu cinci articulatii.