Investitia pentru Macan este de 500 milioane de euro si este cea mai mare din istoria companiei. In uzina din Leipzig a fost montata o linie completa de productie, care este proiectata sa produca aproximativ 50.000 de masini pe an. Noul complex va avea propria linie de asamblare si vopsitorie.

Gama Macan este formata din trei modele in momentul lansarii.

Macan S1) este echipat cu un motor V6 biturbo de 3 litri cu o putere de 340 CP (250 kW), transmisie integrala permanenta si ambreiaj multidisc controlat electronic. Transmisia integrala este dotare de serie pentru toate modelele Macan.

Puterea este transmisa catre roti prin intermediul unei transmisii cu dublu ambreiaj si 7 trepte de viteza cum a fost solicitat si aproape fara intreruperi ale fortei de tractiune, care permite masinii sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 5,4 secunde (sau 5,2 secunde cu pachetul optional Sport Chrono). Masina atinge o viteza maxima de 254 km/h, iar consumul de combustibil conform ciclului NEDC*) se situeaza intre 8,7 si 9 litri/100 km, ceea ce corespunde unui nivel al emisiilor CO2 intre 212 si 204 g/km.

Citeste si:

Macan S Diesel2) vine cu un motor V6 turbo diesel de 3 litri 258 CP. Macan S Diesel accelereaza de la 0 la 100 km in doar 6,3 secunde (sau 6,1 cu pachetul optional Sport Chrono) si atinge o viteza maxima de 230 km/h.

Fiind modelul de top al gamei, Macan Turbo3) va fi cea mai puternica masina din segmentul SUV-urilor compacte. Motorul V6 biturbo de 3,6 litri, utilizat in premiera pe un Porsche, atinge pentru prima data o capacitate de 400 CP (294 kW) si propulseaza vehiculul de la 0 la 100 km/h in 4,8 secunde. Cu pachetul Sport Chrono, acest timp poate cobori pana la 4,6 secunde. Chiar daca viteza maxima atinge 266 km/h, Macan Turbo are un consum de 8,9 - 9,2 litri/100 km, echivalent cu o cantitate de CO2 intre 216 si 208 g/km.

Numele Macan provine din cuvantul indonezian pentru tigru.