Constructorul auto american Ford a decis sa opreasca temporar productia la fabrica din Craiova si in decembrie, urmand ca angajatii se reia lucrul in 6 ianuarie, la sectia de motoare, respectiv in 8 ianuarie pentru asamblarea B-Max.

"Ca raspuns la situatia precara a pietei europene, Ford Romania continua sa-si ajusteze volumele de productie la uzina de la Craiova in luna decembrie. Astfel, putem confirma pentru luna decembrie oprirea productiei de vehicule si motoare timp de 7 zile, respectiv in perioada 12-20 decembrie", a declarat purtatorul de cuvant al Ford Romania, Ana-Maria Timis, scrie Mediafax.

Fabrica va fi inchisa din 23 decembrie ca urmare a sarbatorilor de iarna, urmand ca activitatea sa fie reluata in ianuarie.

Pe perioada de intrerupere a productiei, angajatii vor fi platiti cu 80% din salariul de baza.

Directorul general al Ford Romania, Zoltan Brassai, a declarat in urma cu o saptamana, la conferinta "Mediafax Talks about Auto Industry 2013", ca productia la uzina din Craiova a fost reluata, cu o cadenta zilnica de 1.000 de motoare si 370 de unitati B-Max.

El a aratat ca piata este volatila, iar compania va actiona in functie de evolutia acesteia.

Ford Romania a oprit asamblarea de autovehicule pe perioade determinate, in septembrie, octombrie si noiembrie, luna aceasta fiind oprita si productia de motoare, timp de opt zile lucratoare.

Constructorul auto american produce la Craiova modelul B-Max si motoarele EcoBoost.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri