Se numeste Logan Collection 2 si vine cu imbunatatiri estetice si tehnice evidente, odata cu motorul de 1.6 litri 16V.
Intarit de succesul neasteptat la nivel mondial, Logan se pregateste ca, la Salonul Auto de la Paris, sa lanseze versiunea break. Nimic senzational pana acum.

Exista insa o alta veste: pe langa break, Dacia si Renault vor lansa o noua versiunea a berlinei, cea de 1.6 16V/110 CP. Daca nici aceasta informatie nu este noua pentru dumneavoastra, avem o surpriza. Va prezentam, cu ajutorul baietilor de pe daciaclub.ro, primul facelift pentru Logan, unul subtil dar care ridica pretentiile estetice atat de blamate de adversarii de pe piata.

In fotografiile pe care vi le prezentam sunt analizate in detaliu toate elementele componente ale lui Logan 1.6 (versiunea care va avea bucuria de a primi si facelift-ul despre care vorbeam). Al doilea Logan se numeste Collection 2 in documentele Renault si se distinge printr-un refresh subtil al unor parti exterioare (calandru, portbagaj, partile laterale), prin noile culori ale caroseriei, prin noi jante. Dotat astfel, Logan nu mai pare masina de 5000 de euro, asa cum a fost introdusa pe piata la inceput, ci un model care aduce un plus de valoare vechiului Logan.

La interior, aceeasi poveste: Logan a fost atins subtil si in ceea ce priveste volanul, noile cadrane, consola centrala retusata, capul levierului cutiei de viteze, noi covoare si nu numai.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri