Contractul vizeaza proiectarea si executia unui tronson cu o lungime totala de aproximativ 25,6 km, scrie Mediafax.

Finantarea este asigurata din fonduri europene (85%) si bani de de la bugetul de stat (15%).

CNADNR anunta in august 2012 ca pentru acest lot au transmis oferte firmele FCC Construccion si Copisa Constructora Pirenaica si consortiile Selina SRL - Doprastav as - Sodi Constructii SRL, Tirrena Scavi - Societa Italiana per Condotte d’Acqua, Max Boegl Romania - Max Bogl Bau GmbH & Co. Kg - Astaldi - Tancrad SRL, Impresa Pizzarotti & C - Pizzarotti SA - Shapir Structures 1991, Teloxim Con SRL - Comsa - Aldesa Construcciones - Vamibero Holding - Arcadis Eurometudes, Strabag SRL - Straco Grup SRL, Constructora San Jose - Sevicon Obras e Infraestructuras SL si Spedition UMB - Tehnostrade.

Primul tronson al acestei autostrazi a fost deschis circulatiei in octombrie 2012, fiind realizat de asocierea Spedition UMB - Tehnostrade - Carena SpA Impresa di Construzioni.