Cea mai mare parte a investitiilor vor fi in extinderea gamei de produse, a declarat directorul financiar al companiei, Axel Strotbek. Audi vrea sa ajunga la vanzari anuale de 2 milioane de masini si vehicule sport utilitare, dupa ce livrarile au ajuns la 1,5 milioane de vehicule in 2013, cu doi ani mai drevreme decat era planificat, potrivit directorului general Rupert Stadler.

Bugetul de investitii se bazeaza pe un program de 13 milioane de euro valabil pana in 2016, stabilit anul trecut, si se va concentra pe dezvoltarea de tehnologii cum sunt cele pentru motoare electrice. Audi are ca obiectiv sa devina lider pe piata automobilelor de lux, inaintea BMW, pana la sfarsitul acestui deceniu.

BMW are la randul sau un plan de a contracara concurenta Audi si a Mercedes-Benz, divizie a grupului Daimler, prin introducerea a 25 de modele in 2013 si 2014, intre care 10, precum Rolls-Royce Wraith, care nu au predecesori. Mercedes, plasat pe locul al treilea pe segmentul automobilelor de lux, urmeaza sa lanseze 13 noi modele complet noi pana la sfarsitul deceniului, in timp ce Audi isi extinde gama de SUV-uri.