Vanzarile Dacia au crescut anul trecut in Franta cu 11%, la 93.800 autovehicule, cu o cota de peste 5% din piata. Marca romaneasca a intrat, astfel, in top 5 producatori, a anuntat grupul Renault, potrivit Mediafax.

"Dacia a devenit marca numarul 5 pe piata autoturismelor si vehiculelor comerciale usoare (LCV). Sandero este al treilea model din Franta, iar noul Duster, lansat in octombrie 2013, este un succes major", se arata intr-un comunicat al Renault privind vanzarile de pe piata franceza in luna decembrie si in 2013.

Dacia a inregistrat cea mai mare crestere anul trecut pe piata franceza si s-a plasat pentru prima data pe locul 5 pe piata pe ansamblul unui an intreg, fiind aproape de marca de pe locul al patrulea, noteaza Renault. Pe segmentul autoturismelor, Dacia a inregistrat anul trecut vanzari de 89.844 unitati in Franta, in urcare cu 11,2% fata de 2012, iar cota de piata a marcii a avansat de la 4,2% la 5%.

La nivel de grup, vanzarile Renault au scazut cu 0,7%, la 547.700 automobile si vehicule comerciale usoare, in timp ce cota de piata a urcat cu 1,2 puncte, la 25,4%. Piata auto franceza a scazut cu 7,1% in primele 11 luni ale anului trecut, la 1,615 milioane automobile livrate, potrivit datelor prezentate in luna decembrie de Asociatia Constructorilor Europeni de Automobile.

Vanzarile Dacia in Uniunea Europeana au urcat in perioada ianuarie-noiembrie cu 21,1%, cea mai buna crestere in topul marcilor, la 260.500 masini.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri